marți, 17 august 2010

Retete culinare - Ciorba de perisoare


Ingrediente:
pentru perisoare
- 500 g carne tocata, pui sau amestec de vita cu porc
- 1 cesca orez
- 2 oua
- patrunjel taiat marunt
- sare, piper

pentru ciorba
- 2 morcovi
- 2 cepe
- 2 ardei, unul rosu si unul verde
- 5 rosii
- 2 cartofi
- 1 l bors
- leustean

Preparare:
Curatam, spalam si tocam morcovul, ceapa, ardeii, rosiile si cartofii. Punem legumele la fiert intr-o oala de 6 l(23 cm), pe care punem cam 3 l de apa.
Cat fierb legumele, facem perisoarele. Amestecam bine carnea tocata cu 2 oua, orezul curatat si spalat, patrunjelul taiat marunt, sare si piper.
Dupa ce au fiert legumele adaugam borsul si lasam sa dea in cateva clocote. Luam cu lingura din compozitia de carne si facem perisoare, sub forma de bilute.
Punem perisoarele in oala cu legume si bors. Lasam sa fiarba la foc moderat cca. 40-60 de minute, in functie de carnea folosita.
Cand sunt gata fierte oprim focul si adaugam leusteanul tocat.
Pofta buna!

Poate iti place si:
Supa de Iaurt
Piept de pui cu felii de mar
Rulouri din pangasius

2 comentarii:

  1. Cu ceva vreme in urma am primit o "solicitare".
    Trebuia sa vorbesc despre ceaiurile existente in casa mea si eventual sa si argumentez cu poze.
    Am fost foarte bucuroasa atunci....pentru ca am multe ceaiuri din tot felul de plante medicinale...
    Ei... daca eu as lansa acum o alta intrebare:
    Ce condimente,mirodenii ...exista in casa ta ?

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...