joi, 17 noiembrie 2011

Retete de post - Mancare de castraveti murati





Ingrediente:

- 1 kg de castraveti murati
- 100 ml ulei
- 1 cutie rosii decojite
- 4-5 catei de usturoi
- 3 cepe
- 1 lingura faina
- 2 foi dafin
- patrunjel si marar verde
- sare si piper macinat

Preparare:

Castravetii murati se taie rondele si se pun la desarat in apa rece timp de 10 ore. Dupa ce este calita ceapa, adaugam rosiile, castravetii murati si apa cat sa-i acopere. Se lasa la fiert timp de o ora, la foc mic. Adaugam faina, mararul, patrunjelul verde, piperul si foile de dafin. Mancarea de castraveti o mai lasam la fiert cinci minute. Apoi, cratita se baga in cuptorul preincalzit pentru inca 15 de minute, pana scade.
Pofta buna !

6 comentarii:

  1. Super!
    Eu o fac mereu cu carne sau fara - e una dintre mancarurile mele preferate.
    O zi minunata,
    Alina

    RăspundețiȘtergere
  2. ACEASTA MANCARE MERGE F. BINE CU SOIA CUBURI.
    EU SUNT VEGETARIAN!

    RăspundețiȘtergere
  3. la aceasta mancare eu am pus si un morcov taiat cubulete. e foarte gustoasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De ce nu...putem adauga sau scoate ingrediente, dupa gustul nostru!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...