duminică, 6 noiembrie 2011

Retete - Musaca de cartofi,cu carne de porc


Foto by Simona Floroaia - La Bohème

Ingrediente:

- 1kg. carne tocata de porc
- 2,5 kg. cartofi
- 1 ceapa mijlocie
- 1-2 linguri bulion
- 3 linguri smantana
- piper,sare, cimbru, dupa gust
- 4-5 oua

Preparare:

Se calesc, impreuna,carnea tocata,ceapa tocata marunt si bulionul,in putin ulei,timp de 10-15 min.Se condimenteaza,dupa gust.Cand este gata se adauga 2 linguri de smantana si se amesteca bine,
Cartofii se curata si se taie rondele.
Se unge cu ulei,o cratita sau tava adanca.Se pune un strat de cartofi,unul de carne,ultimul strat fiind de cartofi.Se pune apa cat sa acopere.Se da la cuptor(incins in prealabil),pana se rumenesc cartofii.Se bat bine ouale cu o lingura de smantana,se sareaza si se toarna deasupra.
Se mai lasa 10 min. si este gata.
Pofta buna !!!

7 comentarii:

  1. nu stii MUSACA DOAR DIN CARNE.am auzit de la cineva ca a mancat dar nu a intrebat de reteta nimic.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am incercat aceasta reteta dar la o scara mai mica. A fost delicioasa si foarte satioasa.Multumesc pentru reteta.

    pt.concurs: mikaela07h@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  4. Din musaca ,cu mici ajustari,iese o tocanita de cartofi "ca la Sighisoara" fara sa lteram brandul original.Felicitari comentarii apetisante de multe ori par distante de ...bugetari.
    borsioan25@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Delicioasa aceasta reteta,mananc de fiecare data cu placere si multa pofta,imi aminteste de mama mea care mi-o pregateste,la insistentele mele, de fiecare data cand o vizitez.
    cristal.angel1242@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  6. musacaua aceasta este preferata fetitei mele! in plus, este reteta care imi aminteste de copilaria la gradinita cu program prelungit...
    adriana.s.stanescu@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...