vineri, 21 martie 2014

Briose cu malai





Am vazut aceasta reteta pe blogul Colectia de briose, un blog minunat pentru cei pasionati de muffinis, fie voba intre noi si pentru asta toate felicitarile mele Ruxandrei Torceanu
Bineinteles ca eu am modicat-o putin, in functie de ingredientele pe care le aveam.
Sa trecem la treaba, zic:

Ingrediente:

- 125 g  malai
- 125 g faina
- 2 oua
- 200 ml iaurt
- 100-150 g cascaval
- 1 praf de copt
- sare, piper
- 50 ml ulei

Preparare:

Incepem cu inceputul si anume cu incalzitul cuptorului.
Radem cascavalul prin razatoarea cu gauri mici.
Intr-un vas, suficient de incapator, amestecam ingredientele uscate si cascavalul. 
Adaugam ouale pe care le-am amestecat, in prealabil, cu iaurtul si cu uleiul.
Amestecam bine si gata compozitia!
Asezam hartiile de briose in tava si le umplem 3/4 cu compozitie.






Dam la cuptor pentru 30-35 de minute, pana se rumenesc frumos.







Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...