marți, 6 mai 2014

Retete cu poze, pas cu pas - Tigarete de foi cu carne



Ingrediente:



- 750 g carne tocata, eu am avut de porc ( cea mai buna este amestec de vita cu porc)
- 1 pachet de foi de placinta
- 3 borcane de ciuperci taiate
- 1 legatura de ceapa verde tocata marunt
- 1 legatura de marar tocat marunt
- cimbru Kotanyi
- sare de mare proaspat macinata Kotanyi
- piper negru proaspat macinat Kotanyi
- 3 oua
- 2 pahare de vin
- ulei de masline extra virgin presat la rece Cardinal
- 1 lingura de lapte

Preparare:

Punem ulei de masline intr-o tigaie, il lasam sa se incinga, adaugam ceapa si o lasam pana se inmoaie, amestecand des sa nu se arda.



Scurgem ciupercile si le punem peste ceapa.





Adaugam un pahar de vin



si le lasam pana se evapora lichidul si incep sa se coloreze frumos.
Adaugam mararul, amestecam si mai lasam doua minute pe foc.





Intr-un tuci punem 2-3 linguri ulei de masline, il lasam sa se incinga si adaugam carnea,



amestecand des, pana isi schimba culoarea.



Punem peste carne, un pahar de vin si unul de apa, 



condimentam cu sare de mare



piper negru



si cimbru.



Amestecam si lasam pe foc, amestecand din cand in cand, pana se evapora lichidul.



Lasam sa se raceasca si amestecam cu ciupercile.



Adaugam doua oua si amestecam bine.



Asezam o foaie de placinta pe blatul de lucru si o ungem cu ulei.



O acoperim cu alta foaie si punem cu lingura umplutura de carne cu ciuperci.



Acoperim umplutura cu foaia, aducem lateralele si rulam pana la capat.



*** Acum o sa va spun cum sa faceti voi si mai jos cum am facut eu si mi-au iesit cam grase!!!
Intr-o tava termorezistenta, puneti hartie de copt.
Asezati rulourile.
Luati un galbenus de ou si bateti-l putin cu o lingura de lapte.
Ungeti rulourile cu oul batut cu lapte.

Cum am facut eu:
Am uns tava de la aragaz cu putin ulei, am pus rulourile si le-am uns si pe ele cu putin ulei.



Dam tava la cuptor si lasam cam 20 de minute, pana se rumenesc frumos.




Se pot servi cu smantana.

Pofta mare si spor la bucatarit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...